Tuesday, November 3, 2009

namatyan ko ug patient ganiha..makaluya..wla ko nag expect..



labored breathing na man jud 2 xa pag receive jud namo..RR-61 BP-110/30 pero madunggan gihapon nmo hangtd sa pinaka last..pagkuha nako HGT sa iya kay wla nay dugo mugawas, pag mag milk ka sa iyang kamot ke wla na jud, lapsi na au, wla nkay red n makita, pagkuha nako sa tiil ke 3mg/dl ang result, tama pa ba n? iyang pupils ke dilated na 4 brisk unya restless na au xa,pero wla jud ko nag expect na maabot sa ato

nag code mi mga 2:30am, naghimo mi ato ug donut2 para sa iyang ulo after intubation, paglingi nako ke nag code na cla, nag CPR na c Dr.D. paspas au ang mga pangyayari, tapos daghan na au ug dugo nigwas, mao diay murag dako na iyang tiyan, bleeding na diay 2. halos 1 hour na mo gitabang, naka CPR ko for the first tym, nangurog akong kamot after, wla gihapon..

mga 3:15am ke pronounced dead na, lain diay no? nakita jud nako ang mga nawng sa intern ug residents pag ingon ni DR.D na wla na, stop na..murag nag hang tanan..tan-aw sa iya..nag ambu pa gani c DR.S ato..

sulod daun ang ate, hilak.. den ang papa..kahilakon au ko pero gipunggan lang nako ke BC kaau mi tanan..full house mang gd mi ug unstable tanan except ke baby girl na dugay na sa amo..halos tanan mga watcher sa cubicles ke naghinilakay na..ang staff namo kay mura nag malipong ke ang isa nag 16 hours sa ka bc ang isa kay 3am na niuli..

pag post mortem namo kay gahi na xa, tugnaw na..lain jud ang feeling..kay dengue lang mang gd, ug deep inside kabalo jud ko na pde maagapan 2 kung nasau2 lang..

cardiac arrest secondary to septic shock iyang diagnosis..haay lord..ikaw na bahala sa iya, naa na unta xa diha kauban nmo..ikaw na bahala sa iyang pamilya, sa iyang parents..

Posted at 3:03 AM | 0 comments