Tuesday, June 2, 2009

boring kaau gahapon ba..naga pangita kog mga show sa tv na ma enjoy ko..ug sa dihang napadpad ko sa ESPN ug naay spelling bee..xet sa mga guess nako na spelling wla jud koy na tama bisan isa..pero kaning mga bataa ni sa baba..mga adik ug dictionary..labi na ning nadaog kay hawd sa mga origin2 sa words..ahahaha..
Kavya Shivashankar, 1st place
xa jud akong bet para madaog kay ginasulat sa niya sa iyang palm ang spelling bago i recite..kanang xur2 ba..ahahaha..kahilakon pd ni xa 2ng mag recite na para madaog xa..ang gipa spell sa iya kay Laodicean..chakaness.bryt jud cla..kuyaw kaau ug lahi..

Kennyi Aouad
kani kay wla ni xa na top..pero pinaka lingaw sa tanan did2..kay choi2..unya naa 2 one time na gipa spell xag sardoodledom..cge xag katawa..buang..cute ni xa musmile
Tim Ruiter
kani xa kay nerd au..halata man..mao ning mga klc sa bata na gina bully sa america..ahahaha..lisod 2ng gipa spell sa iya 2ng napildi xa mao wala nihilak..top 2.


Aishwarya Pastapur

nihilak ni xa 2ng natanggal...ahahaha..dali lang mag gd kaau ang gipa spell sa iya pero na sobrahan ka bryt, gipa complicate niya ang pag spell..hilak gd uie..ahahaha..kasabot pd ko sa iya kay ang gipa spell lang kay MENHIR..wow..kung ako 2..habang buhay ko i haunt anang leche na MENHIR..ahahaha..top 3 ni xa did2.

Posted at 6:07 PM | 0 comments