Saturday, April 11, 2009

Best Vacation Ever!!!!!!



Wednesday April 8, 2009



Mga 6:30 sa buntag kay nag larga na mi padulong sa Mlang..puno kaau ug gamit among sakyanan, tama2 lang jud sa akong lubot ang nabilin na space sa likod. Daghan au mi gi agihan before naka uli infairness kay nagdeliver pa mi ug biskwit..Digos, Bansalan, Marbel, Isulan, Tacurong, Makilala and many more..kapoy kaau..ang naka pait pa jud kay gi atake ug migraine c mama..unya kung musakit ang ulo ana, SAKIT jud..restless kaau..ako kay init napd au ang ulo kay aside from init kaau kay guot pd sa sakyanan. unya cge niya baba2 ang lingkuranan unya gina pahumol sa tubig pirme ang labakara para i butang sa iyang ulo..ako pd ang tig hilot..wa pa mi naka abot sa mlang kay mura naqg gikulata sa kakapoi..mga 2:30pm na mi naka abot..


Pag-abot nako sa balay sa akong uncle kay nawala ang kakapoi..naulaw ko..ahahaha..kay murag sampid au ko..pero cge lang..happy man ilang mga face pag abot nko..so mao na 2 nisaka na ko sa taas sa kwarto sa akong pinsan na c len2..unya nag storyahnay 2 death mi did2..wla na ko kapansin na niuli na diay cla mama..wa ko kababye..so mao na 2..pagka mga alas 4 sa hapon kay nag decide mi na maglaag sa Mlang Proper unya gitagaan pd cla ug kwarta ni auntie para magkaon daw mi sa MCNIKKO'S, restaurant nila Nikko na pinsan pd namo.naglakaw lang mi para exercise daw..


Pag abot did2 kay kami ra ang tao. Akong auntie ang cashier. Nag order mi ni BJ ug sizzling spag, halo-halo ug palabok ke len2. Daghan au ai..ana c BJ na dili daw 2 ato dati..feel nako ke gidaghan nila kay pag umangkon gd..wla namo nahurot..mura kog kasukaon pag uli..pag uli pa jud namo kay niana c auntie..MANGA0N NA TA!..xet..ulaw au kay murag naghulat jud cla unya daghan au gi sugba na tilapia..wla jud mi nikaon uie..basig masuka pa lang nako..pero c BJ kay kaon gihapon..so nisaka na lang mi sa kwrto ug nag tan-aw tv..



Wla kaau ko nakatulog kay bugnaw au..mbuang ko..di ko sanay sa aircon..bisan unsa ka baga sa comforter nila lamig gihapon..plus..isang malaking plus..gidugo pa jud ko..first day..xet au.nahadlok ko basig malapsan ang katreba..kaulaw! unya baga bya ang habol lisod labhan..mao mura qg ka2ng sa commercial sa napkin na naay gahapak sa iya kung mulihok.

Thursday April 9, 2009

Nkakaon na jud ko sa ilang dining table..hmm..isda sud-an kay nag fasting jud mi..pero ok lang jud kay di jud kaau ko gakaon karne kay lud-an ko..naa bitaw dghan mangga, nestea,sprite, coke, fit nd ryt ug BLUE BERRY CHEESE CAKE...d best! nag simba daun mi alas 5 sa hapon..mao jud 2 akong ginahulat ba..ang maka simba ko..kay gus2 nako makita ang mga classmates nako dati ug ang nawng sa simbahan..mao lang man gihapn murag wlay nabag-o naa lang nuon projector na den ang pari kay lahi na..init kaau..grabe..ang feeling kay kanang murag tapag gd ka sa sugbahanan..lau pa jud ang mga electric fan..nagpay2 2 death n lang jud mi..pero hawd mag sermon ang pari..lau ra au diri sa toril na naay uban na ginabsa lang ang sermon..did2 kay memo n, lingaw pa jud..ambot pero lahi ra jud ang mga pari sa bukid..maka paminaw jud ka ug maau..


pagkatunga2 sa mass kay pag lingi nako sa likod ke naay nangabot...xet..cla na jud..ang aking pinapangarap sa buhay..kompleto jud cla tanan..ang isa kay naa sa gilid banda.pag tapos communion kay naka lock na jud akong panan-aw sa muagi..ahahaha..xet..heaven..pila pd nako ni kagabii na gina imagine ba..natupad na rin..hehehe..


After sa mass kay nag chika2 pa cla auntie sa sulod so nangwas mi una..ang style mang gd na sa Mlang..after mass kay magtalk2 pa jud na ang mga tigulang..ang mga bata kay mag una sa gawas ug mag chika2 galore pd.mao 2 pag gawas namo kay nag kita mi sa mama ni PAPALICIOUS..ana xa: "Ui, nag uli gali ka diri" unya ako kay nag smile hanggang langit unya na dunggan ni len2 na nag ingon nga: " To, ngaa wla kamo ga storya haw?" xet..if only..kung kaya ko lang sanang tingnan cla sa mata at sabihing: I LAB U..HAHAHAHA char lang..pero nag kinorny napd ko..wla jud ko nag tan-aw nagtulakanay pd cla sa likod ambt nag unsa 2 cla..murag mga amw.murag ka2ng nahitabo npd dati sa Tawan2 2ng nag ad2 cla..so nanguli nami..

Friday April 10, 2009

Prosisyon na ni xa na day..7am mag start..ana ang pari na dapat naka tiil lang daw mi pag libot sa tibuok Mlang..wla mi nag sunod uie..buing..pag abot namo kay naa juy mga nag tiniil, usually kay mga tigulang. 2ng start kay ok pa man..kaya pa..pero 2ng nag dugay kay mura na kog malipong..grabe..init kaau..kabalo nmn mo sa init karon kay nanunuot sa sakit..unya among gilakaw kay murag from toril to ulas..lau!!!!!!!..plus stop2 pa jud plus abog pa jud..sakripisyo kaau..pero pag tan-aw nako sa likod kay naa nmn pd cla PAPALICIOUS..mura na lang ko ug naglakaw sa MALL eh..haha..mga 9am na nahuman..after kay balik napd mi sa simbahan mga 2:30pm..nag cmba napd mi den nag prosisyon napd..pero arang2 na now kay wla na init..pero lain au kay no sign of papalicious pa jud...huhu..hangtd naabot mi balik sa cmbahan kay wla jud cla..hangtd nhuman kay wla jud...huhu..nag kiss pd diay mi sa black nazarene..den nanguli..


Saturday April 11, 2009

Gisundo na ko sa akong papa mga 7am..haayzzz..mission failed..pero lingaw ihapon ko uie..lami kaau ang feeling na maka halubilo ug laing pamilya..ug makita cla Papalicious..pero murag wla nay sunod ba..bc na jud sa sunod..unsaon na lang..di man pd mi mag kita kung regular day lang kay xempre naa ra man cla sa balay..Lord..naa pa unta next tym..

Posted at 1:40 AM | 0 comments